Veelgestelde vragen
TICKETS AANKOPEN
De avondkassa’s blijven open bij voorstellingen die niet uitverkocht zijn. De avondkassa in de Koninklijke Stadsschouwburg opent twee uur vóór de start van de voorstelling. De avondkassa’s in Theaterzaal Biekorf, MaZ, Daverlo, De Dijk en op locatie openen één uur voor de start van de voorstelling.
Bij uitverkochte voorstellingen kan je je naam op een wachtlijst noteren. Wanneer er plaatsten vrijkomen, contacteren we je via het opgegeven emailadres. Je vindt de wachtlijst op de ticketknop bij uitverkochte voorstellingen op de website. Een plaats op de wachtlijst biedt geen garantie op een ticket.
Ja. In tegenstelling tot andere seizoenen komen er heel wat vrije plaatsen vrij doorheen het seizoen.
Ja. Ook bij gratis concerten of voorstellingen is er een beperkte zaalcapaciteit die we, in het kader van de maatregelen tegen de verspreiding van COVID-19, niet mogen overschrijden.
Ja. Het bespreekbureau van de Koninklijke Stadsschouwburg, Adriaan Willaertstraat 2, 8000 Brugge is open van dinsdag tot en met vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur. Jaarlijkse sluiting van 1 juli t.e.m. 19 augustus 2021.
TER PLAATSE
De deuren van onze zalen openen één uur voor de start van de voorstelling. Indien je ruim op tijd bent, vragen we je ofwel plaats te nemen in de foyer ofwel meteen naar de zaal te gaan indien mogelijk. Je kan, wegens de geldende maatregelen tegen de verspreiding van COVID-19, niet wachten in de inkomhal tot de voorstelling begint.
Voor en na de voorstelling en tijdens de pauze ben je welkom in de foyer, we volgen de geldende horeca-maatregelen tegen de verspreiding van het Covid-19-virus.
AFGELASTE OF GEWIJZIGDE VOORSTELLINGEN
We verwittigen alle klanten persoonlijk en betalen tickets van geannuleerde voorstellingen terug.
Past de nieuwe datum niet? Dan betalen we je ticket(s) terug. We contacteren je persoonlijk.
Nee, je werd gecontacteerd om je tickets te laten terugbetalen of te schenken aan Live2020. Indien je deze mailings over het hoofd gezien hebt, neem dan contact op met bespreekbureau@brugge.be of 050 44 30 60 om dit waar mogelijk alsnog in orde te brengen.
Ja. In het terugbetalingsformulier geven we je de keuze je bijdrage te schenken aan Live2020.
Uiterlijk 2 maanden na de geannuleerde voorstelling.
De voorstellingen die we in onze communicatie labelen als ‘Te Gast’, zijn in handen van een externe organisatie. We raden je aan om de communicatie vanuit die organisator te raadplegen of af te wachten.
OP DE HOOGTE BLIJVEN
- Via deze link schrijf je je met je persoonlijk profiel in op één van onze verschillende nieuwsbrieven.
- Blijf zeker onze website en onze facebookpagina volgen voor de meest recente informatie.
We lichten de scholen die reserveerden voor bepaalde schoolvoorstellingen telkens rechtstreeks in over de geldende maatregelen en eventuele wijzigingen.
VARIA
Je kan ons telefonisch bereiken op 050 44 30 60 en dat van dinsdag tot en met vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur. Of mail ons via cultuurcentrum@brugge.be.